ایبیزا به عنوان مقصدی برای جشن های عجیب و غریب نیازی به معرفی ندارد. از افراد مشهور گرفته تا مشتاقان اروپا گردی، تقریباً همه ناگهان راه خود را به این جزیره ی زیبا پیدا کرده اند که به نظر می رسد در آنجا زندگی شبانه تا سپیده دم ادامه دارد! اما ایبیزا برای آنهایی که جشن گرفتن را دوست دارند چیزی بیشتر از یک دعوت نامه ی پرزرق و برق است و همچنین می تواند دروازه ی رویا های شما باشد و به شما اجازه دهد تا از تمامی خستگی ها و عجله کردن های زندگی روزمره فرار کنید. این خانه ی کوچک در کامپو یکی از مکان های خلاصی شاعرانه است که توسط استودیوی استاندارد به یک مهمانخانه و نمایشگاه آرامش بخش با دکوراسیون منزل زیبا تبدیل شده است جایی که قدیمی ها با یک روش شیک و خلاقانه با جدیدها ملاقات می کنند.

دکوراسیون منزل

این خانه ی اسپانیایی روستایی قدیمی با 200 سال عمر روی یک کوه کوچک در ساحل زیبای شمال جزیره واقع شده است و ساختار نونمای آن ویوهای بی بدیل از چشم انداز، خط ساحلی و فراتر آن را شامل شده است. بیرون از خانه چند درخت میوه و یک باغ سرسبز وجود دارد که شما را با ردایی از زیبایی طبیعی پوشانده است و حریم خصوصی شما را کاملاً حفظ می کند در عین حال طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به گونه ای ست که اجزا و تار و پودهای متضاد را در کنار هم قرار داده است و آن را با صندلی های راحتی و منحصر به فرد تکمیل می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

مشخصه هایی مانند دیوار های سنگی در آشپزخانه و حمام و «تیرهای سابینا[1]» بیرون زده به دقت حفظ شده اند و در عین حال چارچوب های پنجره ی زرق و برق دار جدیداً اضافه شده در امتداد دیوار های سفید گچی و بتنی به خلق مجدد جادوی گذشته کمک کرده است. ادغام این موارد است که شخصیت استثنایی معتدل آن را بازسازی کرده است و شما را به یک دوره ی ساده تر از زمان باز می گرداند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

برای طراحی دکوراسیون منزل ، طراحان از چند برند و چند شرکت طراحی بهره بردند، که در زادگاه خود در آمستردام کار کرده بودند. پس چند تخت حصیری کوکو وجود دارد، که از مواد طبیعی ساخته شده و هنر گالری های Vroom و Varossieau را به رخ می کشد. لوازم داخلی از شرکت Etoffe Unique بودند و تمامی مبلمان، چراغ ها و فرش ها از گاه همکار آنها Modern Vintage تامین شده بودند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت


معماری داخلی و دکوراسیون منزل دکوراسیون ,داخلی ,کرده ,منزل ,بودند ,خانه ,دکوراسیون منزل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداری ارومیه معرفی کالا فروشگاهی خسته تر و‌دیوانه تر مقالات اموزشی آسانسور و پله برقی دردانـــــی ٹیکـــــی کانفیگ شاپ | مرجع فروش کانفیگ های سی اس آرشام رنگ تولید کننده رنگ های ترافیک orkwwwr shop